loading...
سایت تفریحی شولومبو | عکس,اس ام اس,اخبار,جوک,سرگرمی,آموزش,نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
erfan بازدید : 86 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

بابام رفته آب میوه بگیره برا خودشو مامی سنیچ گرفته برا من ساندیس

فکو فامیله دارم انگار منو ازتو جوب آب گرفتن خخخخخ


***

آقا چن روز پیشـــــــــــــا داشتیم با دایــــــیـــــم تلاش میکردیم بریم فیس بوک نمیشد
خلاصه هی ما تلاش میکردیم هی نمیشد .... هی ما تلاش می کردیم هی نمیشد...

اون وخت مامانم با یه قیافه متفکرانه زل زده به افق به ما میگه خب شاید فیسبوک فیلتره!!!!!!!!!!!؟
ینی من از نوشتن ادامه عاجزم ... من تسلیمم...
مامان متفکره ما داریم؟عایا؟
مامانم در حال کشف حقایق:)
داییم بعد از کشف حقایق توسط مامانم:|
من بعد از کشف حقایق توسط مامانo-0

***

پاستیل@
اقا(اخرسوادما خخخخخخخخخخ) ما یه فامیل داریم

خیلی ادعای عقل کل بودن دارن پری روز خونشون بودیم

از بیرون اومد یهو دخملشو صدا زد گفت:

بابا بیا این بصل النخاع منو یکم بمال خیلی درد میکنه=-O
من :-D
سایر اعضا :-D
دخترش:-[
یعنی اون شب از بس دیوارو گاز زدیم دیگه شام نخوردیم خخخخخخخخخخ

***

امروز مادرم میگه چندروز روزه گرفتیم میگم12روز بهد میگه پس28 روزدیگه مونده تاعید عزیز  من


میگم چندروز بازم با یه لحن طلب کارانه(لحنو حال کن چجوری اومد)میگه29روز ای خدا
من0-0
انشتین@-@
معلم ریاضی شون#-#
فک وفامیله ماداریم

***

رفتیم خونه دختر عموم؛ چند سایت براش باز کردم مطلباش به درد بخور بودن!
یعنی تو اون سایت اونه مه مطلب وعکس وفیلمو ندید!
ولی تبلیغ گیره کوچک کننده دماغو دید!
بعد دو ساعت نگاه کردن تبلیغه وهرهر خندیدن برگشته میگه:حالا این گیره کوچک کننده دماغ به چه درد میخوره؟
یعنی میخواستم مانیتورو بکنم تو حلقش

!

منبع : sholombo.ir

کپی برداری از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 4,439
  • بازدید کلی : 21,538
  • پشتیبانی
    http://up.sholombo.ir/up/sholombo/support.png
    http://up.sholombo.ir/up/sholombo/forum.png
    http://up.sholombo.ir/up/sholombo/phone.png